Αγωγή Υγείας - 03-04

ΤΟΜΕΑΣ

Διαπροσωπικές σχέσεις και ψυχική υγεία

Υπεύθυνοι καθηγητές:

ΜΠΟΥΝΤΟΥΛΟΥΛΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

 

Σε τι ωφελούν τα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ;

Η Πρωτογενής πρόληψη στηρίζεται στη θεώρηση:
‘Μπορούμε να παρέμβουμε ΠΡΙΝ εκδηλωθεί το πρόβλημα, με την ΕΝΙΣΧΥΣΗ προστατευτικών παραγόντων και την ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΗ παραγόντων κινδύνου , ώστε να διασπάσουμε την αλυσίδα που οδηγεί σε μία ανεπιθύμητη κατάσταση.'

Ποιοι είναι οι ΚΡΙΚΟΙ της ΑΛΥΣΙΔΑΣ που "στοχεύουμε";

Συναισθηματικό επίπεδο ατόμου
Ψυχολογικό επίπεδο
Διαπροσωπικές σχέσεις
Κοινωνικές δεξιότητες

 

{modal images/programs/agyg/pic1.jpg|group=mygallery2|slideshow=1}pic1{/modal}
{modal http://1lyk-florin.flo.sch.gr/agogi_ygeias-old/2003_2004/Pics/pic2.jpg|group=mygallery2|slideshow=1}{/modal}
{modal http://1lyk-florin.flo.sch.gr/agogi_ygeias-old/2003_2004/Pics/pic3.jpg|group=mygallery2|slideshow=1}{/modal}
{modal http://1lyk-florin.flo.sch.gr/agogi_ygeias-old/2003_2004/Pics/pic4.jpg|group=mygallery2|slideshow=1}{/modal}
{modal http://1lyk-florin.flo.sch.gr/agogi_ygeias-old/2003_2004/Pics/pic5.jpg|group=mygallery2|slideshow=1}{/modal}
{modal http://1lyk-florin.flo.sch.gr/agogi_ygeias-old/2003_2004/Pics/pic6.jpg|group=mygallery2|slideshow=1}{/modal}

 

Πως συμβάλλει ένα τέτοιο πρόγραμμα;

Δυναμώνοντας την ικανότητα να αναγνωρίζει, εκφράζει, κατανοεί και διαχειρίζεται κάποιος σωστά τα συναισθήματα .
Ενισχύοντας την συνεργατικότητα, υπευθυνότητα και τον σεβασμό του άλλου .
Μεγαλώνοντας την ικανότητα κατανόησης και ανάλυσης σχέσεων και συγκρούσεων .
Βοηθώντας τους μαθητές να κατανοήσουν την μοναδικότητα και ατομικότητά τους.

Προγράμματα:
1ο με μαθητές Α΄τάξης
ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ
2ο με μαθητές Β΄τάξης
ΑΡΜΕΝΙΣΤΗΣ
 

Το ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ:

Αναπτύχθηκε φέτος στην Α΄τάξη, στις ενότητες:

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ και ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ των ΕΠΙΡΡΟΩΝ
ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ και ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ

 

Ο ΑΡΜΕΝΙΣΤΗΣ:

Είναι μία ΟΜΑΔΑ μαθητών- πλήρωμα ενός καραβιού, που ‘ταξιδεύει', ζει περιπέτειες και πορεύεται...
Κεντρικός άξονας : οι προβληματισμοί των μαθητών και η πορεία προς την αυτονομία.

Το ταξίδι του ΑΡΜΕΝΙΣΤΗ:

Δίνει στον/στην ΕΦΗΒΟ αυτοεπιβεβαίωση, προσδιορισμό στόχων, αναζήτηση λύσεων, θετική αντίληψη για τη ζωή
του λεει ότι στην ΠΟΡΕΙΑ της ΖΩΗΣ, το ταξίδι ΔΕΝ τελειώνει, ΠΟΤΕ.

κατασκευή με το Joomla! template της L.THEME by Demetrios T. Papadopoulos