Αγωγή Υγείας - 03-04

Εκτύπωση

ΤΟΜΕΑΣ

Διαπροσωπικές σχέσεις και ψυχική υγεία

Υπεύθυνοι καθηγητές:

ΜΠΟΥΝΤΟΥΛΟΥΛΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

 

Σε τι ωφελούν τα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ;

Η Πρωτογενής πρόληψη στηρίζεται στη θεώρηση:
‘Μπορούμε να παρέμβουμε ΠΡΙΝ εκδηλωθεί το πρόβλημα, με την ΕΝΙΣΧΥΣΗ προστατευτικών παραγόντων και την ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΗ παραγόντων κινδύνου , ώστε να διασπάσουμε την αλυσίδα που οδηγεί σε μία ανεπιθύμητη κατάσταση.'

Ποιοι είναι οι ΚΡΙΚΟΙ της ΑΛΥΣΙΔΑΣ που "στοχεύουμε";

Συναισθηματικό επίπεδο ατόμου
Ψυχολογικό επίπεδο
Διαπροσωπικές σχέσεις
Κοινωνικές δεξιότητες

 

{modal images/programs/agyg/pic1.jpg|group=mygallery2|slideshow=1}pic1{/modal}
{modal http://1lyk-florin.flo.sch.gr/agogi_ygeias-old/2003_2004/Pics/pic2.jpg|group=mygallery2|slideshow=1}{/modal}
{modal http://1lyk-florin.flo.sch.gr/agogi_ygeias-old/2003_2004/Pics/pic3.jpg|group=mygallery2|slideshow=1}{/modal}
{modal http://1lyk-florin.flo.sch.gr/agogi_ygeias-old/2003_2004/Pics/pic4.jpg|group=mygallery2|slideshow=1}{/modal}
{modal http://1lyk-florin.flo.sch.gr/agogi_ygeias-old/2003_2004/Pics/pic5.jpg|group=mygallery2|slideshow=1}{/modal}
{modal http://1lyk-florin.flo.sch.gr/agogi_ygeias-old/2003_2004/Pics/pic6.jpg|group=mygallery2|slideshow=1}{/modal}

 

Πως συμβάλλει ένα τέτοιο πρόγραμμα;

Δυναμώνοντας την ικανότητα να αναγνωρίζει, εκφράζει, κατανοεί και διαχειρίζεται κάποιος σωστά τα συναισθήματα .
Ενισχύοντας την συνεργατικότητα, υπευθυνότητα και τον σεβασμό του άλλου .
Μεγαλώνοντας την ικανότητα κατανόησης και ανάλυσης σχέσεων και συγκρούσεων .
Βοηθώντας τους μαθητές να κατανοήσουν την μοναδικότητα και ατομικότητά τους.

Προγράμματα:
1ο με μαθητές Α΄τάξης
ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ
2ο με μαθητές Β΄τάξης
ΑΡΜΕΝΙΣΤΗΣ
 

Το ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ:

Αναπτύχθηκε φέτος στην Α΄τάξη, στις ενότητες:

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ και ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ των ΕΠΙΡΡΟΩΝ
ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ και ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ

 

Ο ΑΡΜΕΝΙΣΤΗΣ:

Είναι μία ΟΜΑΔΑ μαθητών- πλήρωμα ενός καραβιού, που ‘ταξιδεύει', ζει περιπέτειες και πορεύεται...
Κεντρικός άξονας : οι προβληματισμοί των μαθητών και η πορεία προς την αυτονομία.

Το ταξίδι του ΑΡΜΕΝΙΣΤΗ:

Δίνει στον/στην ΕΦΗΒΟ αυτοεπιβεβαίωση, προσδιορισμό στόχων, αναζήτηση λύσεων, θετική αντίληψη για τη ζωή
του λεει ότι στην ΠΟΡΕΙΑ της ΖΩΗΣ, το ταξίδι ΔΕΝ τελειώνει, ΠΟΤΕ.