Και πάλι μπρωταθλήτρια η ομάδα μπάσκετ του σχολείου μας στον νομό Φλώρινας για τη σχολική χρονιά 2014-2015.

Στον τελικό Δυτ. Μακεδονίας, δυστυχώς ηττήθηκε από το 1ο ΓΕΛ Γρεβενών με σκόρ 38-50 και έτσι διεκόπηκε η πορεία μας.

οι μαθητές του σχολειου μας έχασαν από το 1ο ΓΕΛ Γρεβενών με 50-38 Τα δεκάλεπτα: 8-8, 13-20, 23-33, 38-50
1ο ΓΕΛ Φλώρινας: Τζιάτζιος 2, Τικταπανίδης, Σταυρίδης, Κετσετζής, Κούλης, Πάνου, Ελευθερίου 9(1), Νάνος Συμεών Ζ., Παπαδημητρίου, Συμεών Π. 16, Σταύρου 9



Αγώνας καλαθοσφαίρισης μεταξύ Εκπαιδευτικών των Δ/νσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας και Μαθητών του 1ου Γενικού Λυκείου Φλώρινας (Πρωταθλήτριας ομάδας καλαθοσφαίρισης σχολικού έτους 2013-14) – ΔΑΚ Φλώρινας, Παρασκευή 11 Απριλίου 2014 και ώρα 10.30 π.μ.

Συναρπαστικός εξελίχθηκε ο αγώνας, όπου για 3 περιόδους οι καθηγητές προηγούνταν, όμως τελικά παραδόθηκαν στα νιάτα και την ορμή των μαθητών τους.



Στον λόφο του ΑΓ. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ανέβηκαν την Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2014 είκοσι (20) μαθητές του 1ου ΓΕΛ Φλώρινας μαζί με τον καθηγητή Φυσικής Αγωγής ΤΙΤΑ ΧΡΗΣΤΟ, με αποστολή να καθαρίσουν το μονοπάτι που ξεκινάει από το ποτάμι κοντά στον «Αριστοτέλη» και φθάνει στο ΦΟΟΦ, περισυλλέγοντας όλα τα σκουπίδια.

 

Η δράση αυτή, ενταγμένη στο πλαίσιο της Ερευνητικής Εργασίας (Project) «ΟΡΕΙΝΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ», που υλοποιείται στο Λύκειο με υπεύθυνο καθηγητή τον ΤΙΤΑ ΧΡΗΣΤΟ, είχε ως στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών στο ζήτημα της προστασίας του δάσους και γενικότερα τη διαμόρφωση περιβαλλοντικής και οικολογικής συνείδησης. Οι μαθητές, που φιλότιμα συγκέντρωσαν ένα μεγάλο όγκο σκουπιδιών, φανερά ικανοποιημένοι από το έργο τους, εξέφρασαν την επιθυμία να επαναλάβουν παρόμοια δράση, με την πεποίθηση ότι ο σεβασμός του δάσους είναι υπόθεση όλων μας.



 

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 23 & 24 Οκτωβρίου 2013 η ορειβατικού  τύπου διήμερη αποστολή του 1ου ΓΕΛ Φλώρινας στον Όλυμπο. Τριάντα δύο τολμηροί μαθητές  της Φλώρινας, κάτω από την καθοδήγηση του αρχηγού αποστολής, καθηγητή Τίτα Χρήστου καθώς  και των συνοδών καθηγητών Συμεών Γαβριήλ και Μιντεκίδη Παντελή, σκαρφάλωσαν στον Όλυμπο, στο πλαίσιο των δύο προγραμμάτων (project) που υλοποιούνται στο Λύκειο με θέμα: «Ορεινοί Προορισμοί» και «Extreme Sports».

Με σύμμαχο τις άριστες καιρικές συνθήκες, την Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013 η 35μελής  σχολική ομάδα με αφετηρία τη θέση «Πριόνια» ανηφόρισε με προορισμό το καταφύγιο «Σπήλιος Αγαπητός» στα 2.100 μ., όπου και διανυκτέρευσε. Την επόμενη μέρα, Πέμπτη 24 Οκτωβρίου, νωρίς το πρωί η ορειβατική ομάδα αναχώρησε και έφθασε στο «Οροπέδιο των Μουσών» σε υψόμετρο 2.700 μ. Μετά από μια σύντομη στάση στη θέση αυτή όπου απόλαυσαν την καταπληκτική πανοραμική θέα, επέστρεψαν και πάλι στο καταφύγιο από το μονοπάτι που ονομάζεται «Κοφτό» και παρουσιάζει σημαντικό βαθμό δυσκολίας. Στη συνέχεια πεζοπόρησαν πίσω στη θέση «Πριόνια» και επιβιβάστηκαν στο λεωφορείο για την επιστροφή. Το σύνολο καθαρής πεζοπορίας της ομάδας (ανάβαση-κατάβαση) άγγιξε τις δώδεκα (12) ώρες κατά το διήμερο της αποστολής, ενώ το  σύνολο των υψομετρικών  διαφορών που καλύφθηκαν, ήταν 3200 μ. Σκόπιμα δεν επιλέχθηκε από τον αρχηγό αποστολής Τίτα Χρήστο η ανάβαση στον «Μύτικα», την κορυφή του Ολύμπου (2.917 μ.), προς αποφυγή ατυχημάτων, καθώς οι μαθητές ήταν πολλοί και άπειροι σε τέτοιου είδους δράσεις.

βίντεο:



ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ : 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ, ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΕΥΗΣ, ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΛΑΙΜΟΥ, 3ου Ε.Λ. ΦΛΩΡΙΝΑΣ, 1ου Ε.Λ. ΦΛΩΡΙΝΑΣ

Επιχειρησιακό πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης 2000-2006 [ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ ]
ΑΞΟΝΑΣ 4, ΜΕΤΡΟ 4.1, ΕΝΕΡΓΕΙΑ 4.1.1
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΑΞΗΣ 4.1.1.α.
‘Ευαισθητοποίηση Εκπαιδευτικών και Παρεμβατικά Προγράμματα
για την προώθηση της Ισότητας των δύο φύλλων’

ΤΟ ΕΡΓΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΤ (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) ΚΑΤΑ 75% ΚΑΙ 25% ΑΠΟ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΠΔΕ (Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων)

Η ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Αποσπάσματα από το ποίημα της Ζωής Καρέλλη

Εγώ η γυναίκα, η άνθρωπος,
ζητούσα το πρόσωπό Σου πάντοτε
ήταν ως τώρα του ανδρός
και δεν μπορώ αλλιώς να το γνωρίσω.

Ποιος είναι και πως, πιο πολύ μονάχος,
παράφορα, απελπισμένα μονάχος,
τώρα, εγώ ή εκείνος;



με μαθητές Β΄τάξης

  • 6 μαθήτριες και 9 μαθητές
  • 19 συνεδρίες από Σεπτέμβριο 2004 ως Μάιο 2005


Ο ΑΡΜΕΝΙΣΤΗΣ είναι μία ΟΜΑΔΑ μαθητών-πλήρωμα ενός καραβιού, που ‘ταξιδεύει’, ζει περιπέτειες και πορεύεται...
• Κεντρικός άξονας: οι προβληματισμοί των μαθητών και η πορεία προς την αυτονομία
Τα μέλη επεξεργάζονται την εικόνα του εαυτού τους
• μέσα από τις ομοιότητες και διαφορές με τους άλλους
• την αναγνώριση φόβων, αναστολών, αδυναμιών και ικανοτήτων
• τον έλεγχο αντιδράσεων



Το ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ:

• 8 μαθήτριες και 5 μαθητές
• 20 συνεδρίες από Σεπτέμβριο 2004 ως Μάιο 2005


Ενότητες:


• ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ και ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ
• ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ των ΕΠΙΡΡΟΩΝ
• ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ και ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ
Παίξαμε ΟΜΑΔΙΚΑ παιγνίδια.

ΤΕΧΝΙΚΕΣ που χρησιμοποιήσαμε:



κατασκευή με το Joomla! template της L.THEME by Demetrios T. Papadopoulos