Μετά τα δύσκολα θέματα των μαθηματικών κατεύθυνσης, ήρθε και η ώρα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγρ. Περιβάλλον. (ΑΕΠΠ)
Στο τέλος, κάνουμε χαλαρές επαναλήψεις σε θεωρία και μεθοδολογίες ασκήσεων.
Για το τέλος λοιπόν, θα σας πρότεινα επαναλήψεις εκτός των άλλων στα εξής:
(α) Χρησιμοποιήστε το τετράδιο μαθητή και τα κριτήρια αυτοαξιολόγησης στο τέλος κάθε κεφαλαίου. (1,2,3,6,7,8,9,10) για να ελέγξτε κάποιες θεωρητικές γνώσεις. Άλλωστε αυτά πάντα είναι εν δυνάμει υποερωτήματα 1ου Θέματος.
(β) Επίσης από το Τετράδιο μαθητή ασκήσούλες:
2ο ΚΕΦ ΔΤ3 & ΔΤ4
3ο ΚΕΦ Παράδειγμα 5ο (λυμένο) ΔΤ2, ΔΤ3 & ΔΤ4
6ο ΚΕΦ ΔΤ1.ΔΣ1
7ο ΚΕΦ ΔΤ2
8ο ΚΕΦ ΔΤ4, ΔΤ5
9ο ΚΕΦ Παράδειγμα 3ο (συγχώνευση), ΔΤ1 , ΔΣ6
10ο ΚΕΦ ΔΤ1, ΔΤ2
* οι περισσότερες μπορεί να είναι αυτόνομα υποθέματα 1ου θέματος (με πιο "καλές" τις έντονα κοκκινισμένες) αλλά κάποια από αυτά όπως του αραιού πίνακα, Συγχώνευσης & 9ο ΚΕΦ ΔΣ6 να μπορούν να είναι και υποθέματα ή και αυτόνομα 3α ή 4α θέματα
(γ) Μην ξεχνάτε ότι καιρό έχουμε να δούμε άσκηση με αλγόριθμο όπου μας ζητούν να βρούμε και να αιτιολογήσουε το κριτήριο που δεν πληρείται όπως και μετατροπή μιας δομής επανάληψης σε μια άλλη. Υποπρογράμματα σε άσκηση ανάπτυξης 3ο ή 4ο Θέμα, πολύ πιθανά φέτος.
(δ) η μετατροπή μιας συνάρτησης σε διαδικασία, ή και ενός προγράμματος με υποπρογράμματα σε ψευδογλώσσα (αλγόριθμος) μπορεί να κρύβει έξυπνες παγίδες που έχουν πέσει σε θέματα επαναληπτικών άλλωστε
Καλή επιτυχία σε όλους τους μαθητές μας και μη.