Στις 23 Απριλίου 1616 έφυγαν από τη ζωή δύο μεγάλα ονόματα των γραμμάτων: ο ισπανός συγγραφέας του Δον Κιχώτη Μιγκέλ Ντε Θερβάντες και ο άγγλος δραματουργός Γουίλιαμ Σέξπιρ. Με αφορμή το διπλό αυτό γεγονός, η UNESCO έχει καθιερώσει την 23η Απριλίου ως την Παγκόσμια Ημέρα του Βιβλίου.
Στην Καταλονία, την ημέρα αυτή εορτάζεται η Μέρα των Βιβλίων και των Ρόδων, μία τοπική παραλλαγή της Γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου, που συνδυάζεται με την εορτή του προστάτη της περιοχής, Αγίου Γεωργίου. Με το σύνθημα «Ένα τριαντάφυλλο για την αγάπη, ένα βιβλίο για πάντα», ο άνδρας θα χαρίσει στην αγαπημένη του ένα τριαντάφυλλο κι αυτή θα του το ανταποδώσει με ένα βιβλίο.
Περισσότερα: παγκόσμια ημέρα βιβλίου σήμερα
- Το EYZHN είναι ένα πρόγραμμα του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου σε συνεργασία με τoΥπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας & Θρησκευμάτων. Κύριος στόχος του προγράμματος είναι η διασφάλιση της υγιούς ανάπτυξης των παιδιών, μέσα από την υιοθέτηση ισορροπημένων συνηθειών διατροφής και σωματικής δραστηριότητας.
- Το πρόγραμμα Αξιολόγησης, που αποτελεί μια από τις σημαντικότερες δράσεις του ΕΥΖΗΝ, διενεργείται στα σχολεία με την ευγενική χορηγία της ΟΠΑΠ Α.Ε. Οι υπόλοιπες δράσεις του προγράμματος χρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Επιστήμης Διαιτολογίας-Διατροφής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου και τη Nestl? Ελλάς.
- Πρόγραμμα ΕΥΖΗΝ
- Ιστότοπος: http://eyzin.minedu.gov.gr/
- Ε-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
- Facebook
- Newsletter
Η διατροφή που είθισται να ακολουθούμε κατά την περίοδο της Σαρακοστής που διανύουμε (όπως και στις άλλες περιόδους νηστείας) προβλέπει την αποχή από τα τρόφιμα ζωικής προέλευσης. Συγκεκριμένα, προβλέπεται η αποχή από την κατανάλωση κόκκινου κρέατος, πουλερικών, ψαριών, αβγών και γαλακτοκομικών προϊόντων.
Περισσότερα: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΥΖΗΝ Έξυπνη διατροφή για παιδιά που νηστεύουν!
Στο πλαίσιο του μαθήματος Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών Β' Γενικής παιδείας, δημιουργήσαμε μια ερφαρμογή για τους μαθητές μας, με σκοπό να τους βοηθήσουμε επιπρόσθετα στις θεωρητικές και πρακτικές ασκήσεις του μαθήματος.
Διαδραστικά μπορεί ο χρήστης να απαντήσει και να ελέγξει την απάντηση του, στη διεύθυνση
http://users.sch.gr/dimpapadop/aepy-b-repo/
Επίσης στις πρακτικές ασκήσεις, μπορεί να χρησιμοποιήσει τον διερμηνευτή της γλώσσας και να εξασκηθεί στην επίλυση των αλγορίθμων.
http://users.sch.gr/dimpapadop/aepy-askiseis/
Αριθμ. 104968/Γ2
Καθορισμός εξεταστέας − διδακτέας ύλης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2014−2015.
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Έχοντας υπόψη:
(...)
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Από το βιβλίο «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» της Γ τάξης Ενιαίου Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης των Α. Βακάλη, Η. Γιαννόπουλου, Ν. Ιωαννίδη, Χ. Κοίλια, Κ. Μάλαμα, Ι. Μανωλόπουλου, Π. Πολίτη, έκδοση 2014.
Περισσότερα: Εξεταστέα Ύλη ΑΕΠΠ 2014-2015 (2)
* Από το ΚΕΣΥΠ Φλώρινας.
Προς ενημέρωση των μαθητών μας της φετεινής Α' τάξης, είχαμε σε προηγούμενο άρθρο αναφερθεί στο ωρολόγιο πρόγραμμα που θα ακολουθήσουν στην Β' τάξη.
Για την Γ' τώρα, μέσα από ένα αρχείο pdf του ΚΕΣΥΠ Φλώρινας του Κ. Παπαχαρίση, καλό είναι να είστε ενημερωμένοι εσείς και οι γονείς σας για το ωρολόγιο πρόγραμμα, κύκλους προσανατολισμού (πρώην κατευθύνσεις), ώστε να λύσετε τυχόν απορίες σας, ρωτώντας στο σχολείο ή στο ΚΕΣΥΠ Φλώρινας. http://kesyp.flo.sch.gr/www/
Περισσότερα: Νέο Λύκειο Α, Β και Γ τάξη πρόγραμμα σπουδών
ΘΕΩΡΙΑ
Για την θεωρία μια καλή άσκηση είναι να απαντήσουμε στα κεφάλαια 1,2,3,6,7,8,9,10 τα τεστ αυτοαξιολόγησης (στο τέλος κάθε κεφαλαίου 1-2 σελίδες). Επίσης και οι ερωτήσεις στο βιβλίο σας στο τέλος κάθε κεφαλαίου, αντιπροσωπεύουν μεγάλο μέρος της θεωρίας.
ΑΣΚΗΣΟΥΛΕΣ SOS ΑΠΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Τετράδιο εργασίας, καλές ασκήσεις για εξάσκηση σε υποερωτήματα 1ου ή/και 2ου θέματος, είναι οι παρακάτω 12 ασκήσεις από το τετράδιο εργασίας. Απλές, λυτές, βατές. Τις παραθέτω ανά κεφάλαιο. Υ.Γ. μην ξεχάσετε τα τεστ αυτοαξιολόγησης στο τέλος κάθε κεφαλαίου στο τετράδιο εγασίας με σωστά/Λάθος, συμπλήρωσης, αντιστοίχισης.
Συγκεντρωτικά : ΚΕΦ 2 (ΔΤ3,ΔΤ4,ΔΣ1) ΚΕΦ 3 (ΔΤ2,ΔΤ3,ΔΤ4) ΚΕΦ 6(ΔΤ1,ΔΣ2 ? GOTO) ΚΕΦ 7(ΔΤ2) ΚΕΦ 8 (ΔΤ5) ΚΕΦ 9 (ΔΤ1*, ΔΤ3, ΔΤ4), ΚΕΦ 10 ( ΔΤ1,ΔΤ2). Για «Ζόρικους» μαθητές μόνο ΔΣ6 σελ 96
Αναλυτικά και μαζεμένες οι παραπάνω ασκησούλες:
Περισσότερα: ΑΕΠΠ προετοιμασία, προτεινόμενες - επαναλήψεις